poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Bo wolałabym przespać się z psem.

-No brawo geniuszu.
-Dzięki znam tylko jeden magazyn z Polski.
-Szkoda, że nie możesz być moją dziewczyną bo Harry cię zaszachował.
-A weź się uspokój.
-Wiesz co.
-Co.
-Harry się zakochał.
-Głąb.
-Co myślisz, że jeśli bardzo szybko biegasz to jesteś władczynią świata?
-Może.
-To ścigamy się do sex shopu.
-Nie.
-Dlaczego?
-Bo tam pracuje twoja stara.
-Nie.
-To twój stary?
-Jasnowidzka?
-Urodziłam się 13 w piątek.
-A ja ja...
-Nie pamiętasz?
-No brawo te umiejętności cię przerastają tylko ciekawe jakie umiejętności masz w łóżku?
-W przeciwieństwie do niektórych nie mam bo nie tracę cnoty z byle kim.
-AAaaa to ja jestem byle kto?
-Nie.
-Czyli, że mnie lubisz.
-Rodzice kazali mi unikać zboczeńców więc na razie możesz być.
-Czyli, że jestem tymczasowy?
-No geniuszu odkryłeś Ameryke.
-A ty będziesz kiedyś odkrywać różne zakątki mojego ciała.
-Oj to kiedyś to tylko w snach.
-Dlaczego?
-Bo wolałabym przespać się z psem.
-No coś ty to ja jestem za sexi do seksu.
-Na pewno jakaś prostytutka kiedyś się z tobą prześpi.
-Jak to jest praca domowa to już to zrobiłem.
-Brawo dostajesz jedynkę na zero.
-Dlaczego przecież jej się podobało.
-Podobanie to lizanie w ee i ciągnięcie za włosy?
-Wielki umiejętności geniuszko.
-Dziękuję, a gdzie moja nagroda nobla?
-W dupie murzyna.
-Kto cię uczył?
-Nauczyciele?
-Dlaczego się pytasz?
-Bo nie byłem pewny.
-Znów ci stoi.
-Co?
-Ee.
-Czyli co?
-Kutas.
-EEE?Nie rozumiem pojęcia kutas.
-Siusiak.
-Co to jest siusiak?
-Dobra stoi ci penis.- wskazywałam palcem.
-Aaaaaa już rozumiem o czym mówiła pani od wdż'u.
-Nie wiedziałeś co to jest dwie kuleczki i  armatka.
-Możesz mi zaległe lekcje wdż'u nadrobić w łóżku.
-Nie, lekcje wdż'u nadrobi ci pani z sex shop'u, a ja nauczę cię dobrych manier.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz